Általános szerződési feltételek - ÁSZF


ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK


Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) tartalmazzák az HÍRPACK Kft. (székhely: 1212 Budapest, II. Rákóczi Ferenc út 177-1709., adószám: 12714418-2-43), mint szolgáltató (a továbbiakban: „Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha jelen dokumentum minden pontjával egyetért.

 

A SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

 

1.A Szolgáltató neve: Hípack Kft.

 

A Szolgáltató székhelye: 1212. Budapest. II. Rákóczi Ferenc Út 177-179.

 

A Szolgáltató elérhetősége, kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: hello@innowall.hu


A szerződés nyelve: magyar

 

Üzemeltető:


Expedient Kft.
1142. Budapest, Tengerszem köz 13. 2. em. 12.
web@expedient.hu
CÉGJEGYZÉKSZÁM: 01 09 205625
ADÓSZÁM: 23872404-2-42


 
Szerver helye:
BIX Központ
1132. Budapest, Victor Hugo u. 18-22.
bix@iszt.hu
TELEFON:  +36 1 238 0115

 


ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK

 

2.1. JELEN ÁSZF-BEN NEM SZABÁLYOZOTT KÉRDÉSEKRE, VALAMINT ANNAK ÉRTELMEZÉSÉRE A MAGYAR JOG AZ IRÁNYADÓ, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A MINDENKOR HATÁLYOS POLGÁRI TÖRVÉNYKÖNYVRŐL SZÓLÓ TÖRVÉNYRE, ÉS AZ ELEKTRONIKUS KERESKEDELMI SZOLGÁLTATÁSOK, VALAMINT AZ INFORMÁCIÓS TÁRSADALOMMAL ÖSSZEFÜGGŐ SZOLGÁLTATÁSOK EGYES KÉRDÉSEIRŐL SZÓLÓ 2001. ÉVI CVIII. TÖRVÉNY, VALAMINT A FOGYASZTÓ ÉS A VÁLLALKOZÁS KÖZÖTTI SZERZŐDÉSEK RÉSZLETES SZABÁLYAIRÓL SZÓLÓ 45/2014. (II.26.) KORM. RENDELET VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEIRE. AZ IRÁNYADÓ JOGSZABÁLYOK KÖTELEZŐ RENDELKEZÉSEI A FELEKRE KÜLÖN KIKÖTÉS NÉLKÜL IS ÉRVÉNYESEK.

 

2.2. JELEN ÁSZF HATÁLYA KITERJED MINDEN MEGRENDELŐRE, AKI AZ HÍRPACK KFT. ÁLTAL ÜZEMELTETETT WEBÁRUHÁZON KERESZTÜL SZOLGÁLTATÁST VESZ IGÉNYBE. AZ ÁSZF MÓDOSÍTÁSA ESETÉN ARRÓL MEGFELELŐ IDŐBEN A HONLAPON VALÓ KÖZZÉTÉTELLEL ÉRTESÍTI A SZOLGÁLTATÓ A MEGRENDELŐKET. A VÁSÁRLÓK A WEBOLDALRA TÖRTÉNT REGISZTRÁCIÓVAL JELEN SZABÁLYZATBAN FOGLALTAKAT MAGUKRA NÉZVE KÖTELEZŐNEK ISMERIK EL.

 

  • Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus formában való tárolása, feldolgozása és éertékeítése a Szolgáltató előzetes írásos hozzájárulása nélkül.
  • A webshop szerzői jogi jogvédelem alatt áll, melynek jogosultja az HIRPACK Kft.

 

III. ADATKEZELÉSI SZABÁLYOK

  • A Szolgáltató által végzett adatkezelésre vonatkozó részletes szabályokat tartalmazó adatvédelmi szabályzat folyamatosan elérhető a Szolgáltató honlapján az alábbi elérhetőségen: link helye (adatkezelés és adatvédelmi szabályzatra irányít át a link)
  • A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH-? számon vette nyilvántartásba a Szolgáltató által végzett adatkezelési tevékenységet.

 

MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

  • A megjelenített termékek online illetve személyesen vásárolhatóak meg. A webshopban szereplő termékek árai forintban értendőek és az Áfát tartalmazzák. A megrendelt termékek ára tartalmazza a csomagolás költségeit.
  • Szolgáltató a webshopban feltünteti a termék nevét, árát, annak fontosabb adatait és rövid leírását, valamint arról fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a termék valóságos megjelenésétől, bizonyos esetben a képek csak illusztrációk. Akciós termékek esetén a Szolgáltató tájékoztatja a megrendelőket az eredeti árról, a kedvezmény mértékéről, és az akció időtartamáról.

 

RENDELÉS MENETE

-    A megrendelés menete a következőképpen zajlik: A webshop használatát megelőzően valamennyi megrendelőnek regisztrálnia szükséges magát az oldalon. A regisztráció során a felhasználónak meg kell adnia vezetéknevét, keresztnevét, telefonszámát, e-mail címét, a belépéshez szükséges jelszó


-    A vásárló a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba.


-    Ezt követően a megvásárolni kívánt termék illetve termékek darabszámát illetve doboz számát állíthatja be a megrendelő. A megrendelt termék(ek) kosárba helyezését követően lehetősége van a kosár tartalmának megtekintésére és a termékek darabszámának ellenőrzésére.


-    Az esetlegesen felmerülő adatbeviteli hibák kijavítására (pl. plusz termék, termék törlése, ár ellenőrzése) is lehetősége van a megrendelőnek, még a rendelés véglegesítése előtt. A véglegesített és sikeresen leadott megrendelésről a regisztráció során megadott e-mail címre elektronikus levelet küld a szolgáltató, melyben a sikeres megrendelést visszaigazolja és jelzi a megrendelő felé, hogy a teljesítés hamarosan megtörténik.


-    Az esetlegesen felmerülő adatbeviteli hibák kijavítására (pl. plusz termék, termék törlése, ár ellenőrzése) is lehetősége van a megrendelőnek, még a rendelés véglegesítése előtt. A véglegesített és sikeresen leadott megrendelésről a regisztráció során megadott e-mail címre elektronikus levelet küld a szolgáltató, melyben a sikeres megrendelést visszaigazolja és jelzi a megrendelő felé, hogy a teljesítés hamarosan megtörténik.


-    A webáruházban megrendelt termékek esetén készpénzes illetve banki átutalásal való fizetésre is van lehetősége a megrendelőnek az alábbiak szerint
Fizetés készpénzben a futárnak:

 

A megrendelt termék(ek) árát, valamint a futárszolgálat díját a vásárló a csomag átvételekor a futárnak fizeti. Aláírásával a csomag átvételét elismeri. 

 

A megrendelt termék(ek) árát, valamint a futárszolgálat díját a vásárló a csomag átvételekor a futárnak fizeti. Aláírásával a csomag átvételét elismeri.

 

-    Az alábbi szállítási feltételek érvényesek a megrendelt termékekkel kapcsolatban:

 

A webáruházban megrendelt termékeket csomagküldő szolgálattal kézbesítjük, valamint személyes átvételre is van lehetőség. A házhoz szállítást a GLS FUTÁRSZOLGÁLAT végzi. A megrendelések pontos teljesíthetősége érdekében a megrendelő felelőssége olyan szállítási cím megadása, ahol a kézbesítő megtalálja.

 

-    szállítási határidő 3-5 munkanap. 


-    A Szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését elektronikus úton visszaigazolni. Amennyiben a visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg, úgy a megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

 


A MEGENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉSE

-    A megrendelések feldolgozása a rendelés leadásának napján 15:00 óráig történnek. Az ezt követően leadott rendelések másnap kerülnek feldolgozásra.


-    Az általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3-5 munkanap, amennyiben a -megrendelt termék készleten van.


-    Ha Szolgáltató a kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a megrendelésben meghatározott termék nem áll rendelkezésre, erről a Felhasználót elektronikus úton haladéktalanul tájékoztatja.


ELÁLLÁS JOGA

 

-    A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján az elállásra nyitvaálló határidő 14 nap, mely a megrendelt termék kézhez vételétől kezdődik. Ezen határidő alatt a fogyasztó indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. Elállási szándék postai úton (tértivevényes levélben) és e-mailben (hello@innowall.hu) egyaránt jelezhető, a megrendelő nevének, a termék kézhezvétele idejének megadásával. A Szolgáltató a honlapján folyamatosan elérhetővé tesz egy elállási nyilatkozat mintát.


-    Az elállási szándék bejelentése után a terméket Megrendelő köteles saját költségén visszaküldeni címünkre (HIRPACK KFT. – 1212.BUDAPEST, II. RÁKÓCZI FERENC ÚT 177-179.). Az elállási nyilatkozat megérkezésétől számított 14 napon belül – stornó számla kiállítása mellett – visszatérítjük (bankszámlára utaljuk) a visszaküldött termék(ek) vételárát. A bankszámlaszámot, számlavezető bank nevét, számlatulajdonos nevét a levélben vagy e-mailben szükséges pontosan megadni.


-    Szállítási költség visszatérítésére nincs lehetőség. Elállás esetén a vevőt csak a visszaküldés költsége terheli. Megrendelőnek az utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetősége. A szolgáltató kizárólag bontatlan, eredeti csomagolásban visszaküldött termék esetén téríti vissza a termék vételárát.

 


GARANCIA, JÓTÁLLÁS

 

- Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli.


-    A hibás teljesítésből eredő igény bejelentése ugyancsak történhet postai úton (tértivevényes levélben) és e-mailben hello@innowall.hu) egyaránt, a megrendelés dátumának és a megrendelő nevének megadásával.- 


-    A szolgáltató kifejezetten kizárja a felelősségét minden olyan káresemény bekövetkezéséért, melyet a Megrendelő a termék használata során harmadik személynek okozott, és amely a termék használatára vonatkozó szakmai szabályok megsértéséből vagy a nem rendeltetésszerű használatból fakadnak.

 

 

PANASZKEZELÉS

 

-    A Megrendelők részéről érkező esetleges panaszok ügyintézésére elektronikus úton vagy levél útján megküldött panasz esetén van lehetőség a megadott alábbi elérhetőségeken.

 

HIRPACK KFT.

 

LEVELEZÉSI CÍM: 1212. BUDAPEST. II RÁKÓCZI FERENC ÚT 177-179
TELEFONSZÁM(OK): +36209749935
E-MAIL: hirpack@t-online.hu


-    Szolgáltató a hozzá beérkezett panaszt lehetőség szerint a leggyorsabban megvizsgálja, és 30 napon belül megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A megrendelő részére küldött válasz másolati példányát 3 évig megőrzi


HIRPACK KFT.

 2018. OKTOBER.